Ord lös onsdag

Är temat Skuggor……p1020395Mer om skuggor kan du se HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Ordlös Onsdag. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ord lös onsdag

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Jätteläckra skuggor! Taget på Åland?

    Ja, nu minns jag du var lite osäker när du åkte hit. Fast visst var det snarare att du för ditt liv inte trodde det skulle vara så lätt.

  2. Mia skriver:

    Just så va det …Kram.

  3. Trebarnsmamman skriver:

    Har utmanat dig 🙂

Kommentera

