Idag ska jag göra

Torsdags refletionen på det sätt det ska vara:)

p1030044

På en promenad med jobbet i tisdags fanns denna frusna ros i solskenet. 

Ännu en symbol för vad som komma skall. 

SOMMAR!!!!!

Sen så var det den ända dagen den här veckan som solen sken.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Torsdagsreflektion.. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Idag ska jag göra

  1. Lotta skriver:

    Vackert!

  2. Marianne skriver:

    Ja, vad jag längtar efter sommaren. Och jag vet att jag kommer att bli besviken varje gång våren bryts av ett snöfall. Det är likadant varje år. Men jag vet att den kommer. Hoppas bara att det blir en fin sommar.

  3. Trebarnsmamman skriver:

    Ja, för var snöig dag som går kommer sommaren närmre…svårt att tro…men sant!

  4. mariannlostinline skriver:

    Tänk att den fortfarande står kvar! Ljuset närmar sig!

Kommentera

