Igår….

Var en riktig sk*t dag.  Jag var låg i allmänhet och det var rörigt på jobbet.

När jag slutade så bestämde jag att gå hem.

Det tog c:a en timme med mellan landning på Åhlens.

Jag tog en bild på himlen från Essingebron.dsc00001Ha det!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Igår….

  1. Lotta skriver:

    Visst är det fint när himlen är rosa..

  2. Mia skriver:

    Den är tagen med mobilen …så den är bra.

  3. Lotta skriver:

    Eller hur 🙂 Jag håller på och övar med min nu. Systemkameran sover skönhetssömn i sin väska..

  4. Synne. skriver:

    Hekt klart de tre båtarna som går mellan Sverige och Finland.
    Hur läcker bild som helst.
    Klems Synne.

Kommentera

