Fototriss den här veckan

Har temat triss. Det var inte lätt att hitta blider i mitt arkiv på tre lika saker på samma bild utan att ta nya kort. 

Men här är resultatet:p10202361p1020744p1030049

 

Bild 1 : Tre kransar i en midsommar stång.

Bild 2 : Tre Finlandsbåtar på väg.

Bild 3 : Tre hjärtan på en arm.

Mer om Fotto triss kan ni läsa och se HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fototriss den här veckan

  1. Nollan skriver:

    Visst var det svårt idag! Men tycker du fått till en kul triss, bilden på finlandsfärjorna gillar jag nog bäst!

  2. Lotta skriver:

    Tjusiga triss !
    Bilden på färgorna var bäst tycker jag !

  3. Trebarnsmamman skriver:

    Finlandsbåtarna var min absoluta favvis idag!

  4. Bitten skriver:

    Jättefina bilder. Gillar den första bäst eftersom man får klura lite vad den föreställer.

  5. Inte så lätt att välja. Tänkte också först färjorna men ändrade mig till förmån för den blå himlen och kontrasterna i kransarna.

  6. Ragnvi skriver:

    Hej på dig o tack för titten in till mig! Svårt att välja hos dig…finfina bilder..blir båtarna!
    Kramen!
    Ragnvi

  7. Annika Lund skriver:

    Hej
    Kul att du hittade in till mig. Min favorit bland dina bilder är båtarna. Nu fick jag lust att resa :o)
    Ciao Annika

  8. Ninni skriver:

    HEj, gillade finlandsbåtarna bäst – där känner jag mig hemma…eller?? Alltså inte PÅ båtarna men bor ju på en kobbe dit båtarna kommer i skytteltrafik så…

Kommentera

