One Word answer

Where is your cell phone………………….laddar
Your hair………………….………………långtt
Your father………………..……………..död
Your favorite thing……………………….mac
Your dream last night……………………ingen.
Your favorite drink……………………….vin
Your dream/goal…………….………….hmm
The room you are in……………………..vardagsrum
Your fear………………….……………..cancer
Where do you want to be in 6 years……thailand
Muffins……………….…………………..choklad
One of your wish list items……………….pengar
Where you grew up……………………..stockholm
The last thing you did…………………..körde
What are you wearing……………….…..kläder
Your TV…………………………………..stor
Your pets………………….……………..inga
Your computer……………………………trasig
Your life………………….……………….jovars
Your mood………………….…………….trött
Missing someone……………….…………ja
Your car…………………..………………röd
Favorite store…………………………….åhlens
Your summer………………..…………….åland
Your favorite color………………………..svart
When is the last time you laughed………..idag
Last time you cried………………………fredag.
Three people who email me……………….innebandy föräldrer, hockey ledare
Three of my favorite foods……………….thai sushi grilladkycklig
Three places I would rather be right now..åland, thailand, kapverde
Three people I think will respond………….alla som vill
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till One Word answer

  1. Rebecka skriver:

    Svenska lekar :), utomhus! :)… behöver inte vara lekar, bara massa akteviteter man kan göra.. helst utomhus :).

  2. Berith skriver:

    Hej Mia!

    Jag har läst dina kommentarer till Rebecka. Jag har tittat på din blogg. Jag tycker det är kul att hänga med.

    Kram!
    Berith

  3. Rebecka skriver:

    Tusen tack Mia :).
    Massa kramar till dig.

  4. Mia skriver:

    Vad bra att du försöker och vågar framför allt att Berith. Kul att du läser min blog Kram

Kommentera

