Igår hade pojkarna

och jag mys fredag som de kallar det , Vi tittade på alla barnprogram från hotell kantarell till Barda.

Jag hade planer på att få se Lets dancr med dem , Men när Barda var slut vid 8 sa båda 2 att nu vill vi lägga oss.

Jag tittade på Let`s dance ,det är första gången som jag såg hela programmet.

Jag hejar helt klart på Morgan. Vilken utstrålning han har på dans golvet. (Trodde aldrig att jag skulle skriva om Let`s Dance.)

Mannen var och såg Bajens Fans slå Flemmingsberg med 7-1. De spelade på hovet och alla Bajens supporter klubbar var där. Så det var sång matchen igenom.

I dag har vi inte gjort mycket .

Tvättstuga och Skidskytte har stått på programmet.

Till middag ikväll så blir det Tacos.

Jag tyckte att stora J skulle välja mat  han fyller nämligen 21 år idag.

cimg0536-kopia

Han har gått ut med kompisar och ska äta ute:( Lilla L fick välja mat och då blir det alltid T A C O S han stavar sig igenom alla ord nämligen.

Då gäller det att ha tålamod för särskilt fort går det inte.

Ha en bra lördagskväll och ikväll är det festival och jag måste heja på Molly eller E.M.D.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

