Jag är utmand på ogod mat.

Utmaningen går ut på att skriva ner fem ogoda maträtter, och sedan skicka dem vidare till fem andra bloggare för att se om de vill/vågar äta detta. Vidare ska man tala om ifall man vågar/vill äta något från utmanarens lista.

1) Chokladpudding – hela jag ryser bara jag tänker på det. Jag kan inte ens äta chokladpudding för att vara artig eftersom hela ansiktet dras ihop till en grimas.

Åh choklad pudding som är så gott.  Fast jag äter det sällan.

2) Chokladglass – samma som ovan

Kan inte leva utan

3) Blodigt kött – Finns iget vidrigare än en blodig köttbit, det vänder sig direkt i magen på mig.

Fy vad hemskat well doneska det va

4) Potatissallad – det är något med kombinationen syrligt och sött och gräddigt som jag har väldigt svårt för.

Men potatis sallad behöver inte vara krämig. Jag gör en utan majjo eller något sånt

5) Legymsallad – Med risk för att bli hatade för all framtid av makens släkt, men hur i hela friden kan man blanda grädde och majonäs med äpple???? Men det är också så gott.

Så är det min tur.

1. Blodpudding. Kan knappt känna doften men trots det stekar jag blodpudding till barnen.

2. Lever i alla former blä…

3. Kroppkakor. Egentligen så ska det inte vara så hemskt men kosistensen klara jag inte.

4.Stångkorv … Den beska smaken eller vad det är är så blää åt det som barn och led.

5. oj det var svårt att …komma på något….Aha stekt sill. Det gjorde mitt x mamma . Jag åt och led.

Utmanar

Lotta

Linda

Morsan baloo

Mika

Rebecka

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag är utmand på ogod mat.

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Hihi, tänk att smaken är som baken delad 😉

  2. Lotta skriver:

    Hej!

    Jag har mejlat dig! Hoppas att det kom fram. Jag tyckte stavningen var lite konstig i adressen. Men det kanske ska va´så..

    Lotta

Kommentera

