9 mars är det idag.

I morse tänkte jag att det kanske är vår ute och där med vår jacka på. 

Men med några + grader ute så blev det en tjock jacka. 

Jag vill ha värme och vår nu.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 9 mars är det idag.

  1. Lotta skriver:

    Fint att du fick till ikonen :mrgreen:

    Om du vill ha det lite mer luft ovanför så kan du slänga in en tom textruta mellan kategorigardinen och ikonen.. Men det är fint som det är också 😎

  2. Rebecka skriver:

    usch och fy, nej här blir de nog ingen mer snö tror jag!
    Det ser ljust och fint ut .. våren är kommen ! 🙂
    Kram

Kommentera

