Den här bloggen är för tillfälligt en ….

Fototriss blogg…

Den här veckan är den en Ort/stad som ni där ute ska gissa på.

Jag har inte så många städer eller orter i mitt bildarkiv. Så det får bli som det blir den här veckan…cimg0538Bild ett.

cimg0556Bild två

cimg0649Blid 3

Mer om fototriss kan d u läsa HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Den här bloggen är för tillfälligt en ….

  1. marie roxbro skriver:

    Så varmt och skönt det ser ut…nu vet jag inte vad jag ska gissa på men jag gissar väl på någonstans i Tailand :-)/marie

  2. lilalili skriver:

    Det är härliga bilder alla tre men vart de är tagna har jag ingen aning om!
    Jag önskar dig en skön söndag!

  3. Mad World skriver:

    Kan vara vilken utomlandssemesterort som helst. Jätteläckra bilder.

  4. Pialotta skriver:

    Inte den blekaste aning.. vart du varit och fotat.. kan väl inte vara Båstad;-)

  5. Photos by Storm skriver:

    Ser ut som ett varmt och skönt semesterland. Thailand? Ha det bra/Lis

  6. Amanda skriver:

    Hej, det här var riktigt svårt. Alla tre bilderna säger ett och samma ord ”SEMESTER” men jag vet inte var du är. Många ställen ser likadana ut. /Amanda

  7. Jah Hollis skriver:

    Ser ut att vara ett skönt semesterparadis någonstans i Asien. Men var har jag inte en susning om. 🙂

Kommentera

