3 April….

En av mina systerdöttrar fyller 27 år idag.

En av mina kolleger har fått besked om att hon har cancer, det känns tungt som F*N.

Men det är fredag och veckan har rusat i väg som vanligt. 

Jag har varit på Ledarutbildning som den här gången handlade om grupp processer. 

Riktigt kul . 

Helgen kommer att bli lugn inga aktiviteter in bokade så skönt. 

Ha det bra

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 3 April….

  1. Sanna skriver:

    Hej miloa, hoppas du får en underbar dag med dottern eller firar man ihop när barnet är 27, tror inte jag gjorde det då?? har lagt dig till min blogglista så jag ser direkt varje ggr du skriver ett nytt inlägg!! onskar dig en kanondag och bloggen är ju så himla fin gillar när man gör eget av dom!!
    KRAMISAR

Kommentera

