5 April…

Temat för Fototriss den här veckan är prickigt.

Kul tema tycker jag. cimg0980

cimg0981

cimg0982

Man tager vad man haver sa Kajsa Varg…..

1.Duschdraperi

2. Största sonens lakan

3. Min Morgon rock.

Mer om fotottriss finns HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till 5 April…

  1. Ingrid skriver:

    Hejsan Mia!
    Du hade många prickiga tyger. Ha en fin söndag! /Ingrid

  2. Marie Carpe Diem skriver:

    Prickigt och grannt 🙂

  3. Rebecka skriver:

    mm, ja såg målet! as läckert 🙂

  4. lilalili skriver:

    Många prickar blir det! Prickigt tyg var min mammas favorit när jag var liten.
    Ha en skön eftermiddag!

  5. Ingalill skriver:

    Oj här var det prickar, morgonrocken var fin 🙂

  6. Proforma skriver:

    Mitt i prick… kan man säga! 🙂 Gillar duschdraperiet med alla färgerna.
    Ha en fortsatt fin söndag!

  7. Photos by Storm skriver:

    Syns att du gillar prickar. Morgonrocken ser fin ut/Lis

  8. Ninni/fotografia skriver:

    Du har många prickar hemma! Den morgonrocken skulle jag gärna dra på mig!

  9. Amanda skriver:

    Här var det prickigt och fint. Snyggaste morgonrocken jag sett tror jag.

    sv: ja eller hur, tack så mycket 🙂

  10. Susanna skriver:

    Jag gillar bilden med morgonrocken – med lite fantasi ser jag en elefant, då den uppvikta ärmen blir en snabel – ja, jag kan ha ganska vild fantasi ibland…
    /Susanna

  11. Ping: Mors dag! « Miloa’s

Kommentera

