6 April

Nu börjar en ny vecka. Jag har världens bästa jobb vid den här årstiden. ( Annars också) Men på våren är det underbart. 

Tänkte att jag skulle köpa vårens första mjukglass på seveneleven i dag. Men de börjar inte sälja förän i morgon:(

Men det kommer att bli gott imorgon att sitta i solen på rasten och äta en glass. 

Annars får vi se vad veckan kommer att bjuda på . 

Har lite möten m.m . 

Sen så är den kort också. Ser fram emot påskledigt.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 6 April

  1. Johanna skriver:

    Åh, mjukglass. Ännu en fördel med att jobba i stan.
    Ha en skön påsk!
    Kram Johanna

  2. Sanna skriver:

    Vad arbetar du med?? utomhus med blommor?? här vart det mjukglass idag med barnen efter seglingen det är ju såå mysigt och gott!!
    Hoppas att din dag varit bra KRAMISAR

Kommentera

