Oj redan torsdag

tr-logga3d

Den här veckan har preglats av olust till matlagning städning m.m.

Jag har varit helt slut när jag kommit hem från jobbet och maken lika så.

Men idag när jag varit ledig har jag städat och

p1030278Bakat dumle muffins så goda. Men jag behöver köpa muffins formar.

Mer om torsdagsreflektion .

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Torsdagsreflektion.. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Oj redan torsdag

  1. Marie Carpe Diem skriver:

    Dumle muffins, det låter spännande 🙂

  2. Mrs Andie skriver:

    Dumlemuffins låter gott hur gör man det? Hoppas att ni får en fin påskhelg!

  3. Trebarnsmamman skriver:

    Men så trist att vara så trött, men tyvärr alldeles för typiskt och vanligt! Hoppas ni får en lugn och skön påskhelg! KRAM

  4. Henry skriver:

    Jag fick gå till affären för att köpa muffinsformar. Sedan blev det muffinsbak här! Gottigott!

  5. sinneskatten skriver:

    De se otroligt smarriga ut skicka gärna ett gäng hit.

  6. Karin skriver:

    Skönt att ha gjort någonting inför påsk!! Själva har vi hoppat över städningen !! Men lite god mat och mycket gott godis vill jag inte vara utan, dumlemuffins kanske vore någonting!/ GLAD PÅSK

Kommentera

