Påskafton…

Dagen har börjat med en lång promenad med mannen .

Så skönt att kunna börja dagen så . 

Vi var ute och gick i 45 min snabbt så att förbränningen kommer igång och jag kan äta mer. 

När vi kom hem åt vi frukost och L och O fick gå ägg jakt. 

Jag skrev ledtrådar på en lapp som jag gav dem. 

Om det inte fanns något ägg fick de hämta en ny ledtråd. Tillslut var led tråden rätt. 

Det blev väldigt spontant jag hade bara gömt äggen igår kväll och inte riktigt tänkt ut hur de skulle få söka upp det . 

Förra året tror jag att de fick en skattkarta. 

När det var färdigt löste vi melodikrysset. 

Ett måste varje lördag.

Nu har jag putsat nästan alla fönster och känner mig helt slut i kroppen ,men på ett härligt sätt. 

Tror att jag ska gå ut i det härliga vädret en stund. 

Ha en bra lördag.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Påskafton…

  1. Sanna skriver:

    maken min förstod inte heller vad det skulle va bra för men tiden som blir över sa jag hmm han tyckte det var helt onödigt haha… men lova att återkomma om vad jag tycker om kassen!!
    Många stora varma påskkramar!!

  2. Amanda skriver:

    Rostiga kastrullen, eller krukan får min röst, den är verkligen märk av tidens tand. /Amanda

  3. marie roxbro skriver:

    Gillar väderkvarnen

Kommentera

