Fototriss

Veckans tema
TIDENS TAND är alltså det tema som gäller i Fototriss denna vecka. Låt dina foton visa vad tidens tand har åstadkommit och hur de påverkat ditt eller dina motiv. Jag fascineras ofta av gamla och slitna detaljer och tycker de kan vara oerhört vackra och tacksamma fotomotiv. Men vad hittar du som påverkats av tidens tand? Fotografera och visa upp!

cimg0302

Väderkvarn.

p1020346

En Rostig Kruka

p1020410

En ensam bänk som börjar tappa fägen.

Det var mina bidrag den här veckan.

Hos Helena kan du se mer bidrag.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt, Foto triss. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Fototriss

  1. Marie Carpe Diem skriver:

    Vilken fin triss hos dig. Krukan skulle jag gärna vilja ha. Tänk att få ha rosor i den 🙂

  2. carlbom skriver:

    Krukan va härlig, den har varit med om mycket 🙂

  3. Pialotta skriver:

    Jag har snart inga ord för allt det vackra som naturen och tiden satt sina spår i.. älskar verkligen allt gammalt, rostigt.. Din bytta, helt enorm:-)
    Ha de fint/Pialotta

  4. Nettan skriver:

    Vackra bilder hos dig!
    Din gammla bytta var fin.

    Glad Påsk // Nettan

  5. lilalili skriver:

    väderkvarnen blir min favoritbild här hos dig! Ha en skön påskdag!

  6. Mi@ skriver:

    Fina foton, gillade den rostiga krukan men väderkvarnen var också urtjusig…

  7. Anna skriver:

    Jag tycker mycket om din rostiga kruka! 🙂

    Ha en fortsatt fin påsk!

  8. Lissen skriver:

    Den ensamma bänken blir min favorit. Skulle gärna sitta där en solig dag! Ha det så gott!

  9. Ninni skriver:

    Hej Som vanligt är det ju svårt att välja ut en bild – alla är ju fina!
    Kvarnen blev ändock min favvo här!
    Ha en bra fortsättning på påsken.

  10. Anna skriver:

    Härliga bilder men den första måste nog bli favoriten

Kommentera

