Åh vad jag hatar mig

själv som inte kan motivera stora O att det är bra med läxor. 

Jag kan inte göra det för att innerst inne tycker jag att det är onödigt med läxor . 

Jag tycker att om barnen inte hänger med och att de ligger efter då är det motiverat med läxor men inte annars. 

Framför allt så blir vi så osams stora O och jag. 

Men vem kan vara arg på en pojke som kommer och ger mig en puss när jag sitter på toa. 

p1000260

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Åh vad jag hatar mig

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Det är inte lätt det där, men ibland blir man bara så frustrerad att man blir arg. Jag har samma problem med stora J:s fötter, skitungen är ju helt omedveten om hur hon går och förstör sin kropp genom att gå fel. När jag snällt, gulligt, rar försökt påtala hur hon går till ingen nytta blir jag tillslut arg. Och ändå vet jag att jag bara förstör för oss båda genom att bli arg 😦

Kommentera

