I dag är det torsdag

tr-logga1Nu har jag ett säkert vår tecken.

När magnolior blommar då är det vår på riktigt.

Fast det har varit så kallt de senaste dagarna så är det idag riktigt varmt.

Så ta vara på våren den försvinner fort. 

 

cimg1024Mer om torsdagsreflektion finns inne hos trebarnsmamman .

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Torsdagsreflektion.. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till I dag är det torsdag

  1. Mad World skriver:

    Magnolior är vackra.

  2. Carina skriver:

    Det är en helt fantastiskt vacker blomma, den står högt på önskelistan här hos mig.

  3. Marie Carpe Diem skriver:

    Mmmmm magnolior är vårens diamant 🙂

  4. Pialotta skriver:

    Härliga blommor de där så dekorativa.. Samma tanke hos mig faktiskt:-) Våren är här och det på riktigt.
    Ha de gott i solen och Vårens tid/Pialotta

  5. Sanna skriver:

    Så vacker, och sååå vår Tack för den fina bilden
    KRAM

  6. Anette skriver:

    Ja, våren är visst slut nu för nu skulle det ju bli sommarvärme till helgen………fast det kanske bara är tillfälligt. Vi får väl bara hoppas att det inte blir vinterkallt igen…./Anette

  7. strömma skriver:

    Nu blev jag lite nostalgisk. När jag bodde i Uppsala och i radhus så hade vi magnolia på baksidans uteplats.
    Vacker och luktade himelskt gott.

    Tack för kommentaren hos mig.

    strömma

  8. Trebarnsmamman skriver:

    Blä 😉 ännu ett tecken på att jag bor ”långt” norrut från dig…här finns inga magnolias 😦

    KRAM

Kommentera

