Visst är det

Härligt!  Fredag  och termometern visar 18 grader VARMT!!!!!!!!!!!!!!

I helgen ska vi sätta på sommardäck och tvätta av bilen ordentligt. 

Bilen blev tvättad när jag satte på vinter däcken i november. Så det är dags nu. 

Ha en underbar fredags kväll.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Visst är det

  1. Sanna skriver:

    Önskar dig desamma .
    Har haft mode visning för maken som tyckte jag var sååå fin i allt vilket är ett pluss i kanten ska visa bilder senare på kläderna jag shoppat.
    Hoppas att du får en underbar kväll söta vän
    KRAm

Kommentera

