Oj vad den här veckan förvann.

Det märks att jag gjort mycket på kvällarna.

I tisdags var det föräldra möte på jobbet!

Det var roligt att se alla föräldrar i grupp.

De fick uppdrag att göra ett träd tillsammans.

Sammarbete alltså.

I onsadags var det tjej träff.

cimg1034

Vi är 5 tjejer som träffas regelbundet. Från början var vi 7 st var av en var länken genom oss alla.

Så i onsdags träffades vi alla S har jag inte träffas på 15 år.

Så kul.

I går var det meningen att vi skulle gå till brasan. Men lilla L och jag blev hemma.

Jag var lika glad för det , jag och maken har bytt operatör till mobilerna och då följde det med en .

LG Arena km900_1240583760961_lBilden är lånad från LG.

Mycket jobb är det att lära sig.

Så idag har vi äntligen satt på sommar däcken hos gode vännerna A&K .

Jag har suttit med näsan i vädret och bara myst!

Ha en bra kväll!

Kram

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

