Åh vad segt det är…

Jag kan inte komma mig för något alls.

Riktigt trött är jag…Kanske skulle jag sticka lite så att tröjan blir klar snart???

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Åh vad segt det är…

  1. Lotta skriver:

    Å stickar du? Kan du inte visa? 😉

  2. Johanna skriver:

    Ja eller så kan du börja sticka något nytt… Som en tröja till mig! 😉

  3. Mia skriver:

    Lotta: Jag visar den svarta tröjan när den är klar:)
    Johanna : Jag vill ha den klar så att jag kan sticka en kofta till mig sen:)
    Efter den kanske det är din tur om typ 1,5 år.

Kommentera

