Vilka är ni få

som är här inne och kollar?

Kan ni inte skriva en kommentar. Då skulle jag bli glad 😀

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Vilka är ni få

  1. Linn skriver:

    Hej Mia!

    I dag tittar jag in!
    Roligt att kolla och se hur ni har det!
    Vi har det bra i Stuvsta. Villalivet är lovely och barnomsorgen tar sig 😉
    So far 5 olika dagmammor men den som de har nu är jättemysig.
    Dagis i augusti.
    Fredagkväll och det är mys i tvsoffan. Barnen sover. Neo har, tro det eller ej, örononflammation…. men det var länge sedan sist.
    Trevlig helg och hälsa killarna
    Kram kram

  2. Johanna skriver:

    Det är jag, men det vet du väl redan.
    Hoppas att ni har en bra helg.
    Kram Johanna

  3. Lotta skriver:

    I´m here!

    :mrgreen:

Kommentera

