Så var det foto triss igen!!!

Den här veckan ska vi välja något som börjar på E eller S .

Jag har valt bokstaven S , inte av så mycket anledning  utan mer för att det kändes Sommrigt!!

Jag har valt en bild ifrån arkivet….DSC00041Snö storm hoppas jag att vi slipper på ett tag. Fast egentligen var det inte så himla länge sen det var!

P1030411Många SPIKAR finns det i min SHAKTI SPIKMATTA

Som jag köpte häromdagen.

Den är skön för både mage och rygg.

P1030412En av mina laster är SNUS

Så en bild på min SNUSDOSA

Kan ju inte passa bättre.

Mer om FOTOTRISS

Kan du läsa och se HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Så var det foto triss igen!!!

  1. kaxibraxi skriver:

    Rolig triss. Jag gillar bilden av snöstorm och skulle gärna ha en sådan i någon timme just nu för det är så hett! Spikmattan var kul. Köpte en i förrgår och den gör ONT 🙂

  2. Ingrid skriver:

    Kul triss med snöstorm mitt i sommarhettan!

    Tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsatt söndag. /Ingrid

  3. Jah Hollis skriver:

    Huga, buga! Den där snöbilden är en rysare så här mitt i sommare. 🙂

  4. Jah Hollis skriver:

    Sommare-n. 🙂

  5. Rebecka skriver:

    Tack 🙂

Kommentera

