Fototriss temat

den här veckan är Se upp!

Lite klurigt och kul team. Hur sak man tolka det?

Så här tänker jag med bilder.

CIMG0611

P1030448P1452_31-05-09

Så SE UPP för :

Fallande kokosnötter

Trött och skadad Humla på marken.

En hoppande Padda/groda på bergshällen.

Mer tolkningar kan du hitta här.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fototriss temat

  1. lilalili skriver:

    bilden på den hoppande grodan är min favorit här hos dig idag! Hoppfull kan man väl kalla den 😉
    Ha en skön vecka! Kramis

  2. Jah Hollis skriver:

    Ja, det finns många sätt att tolka temat. Du har lyckats bra tycker jag. Humlor och grodor vill man ju inte trampa på.

  3. Ingrid skriver:

    Kul tolkning Mia!
    Jag säger som Jah, vem vill trampa på en groda eller en humla?!

    Tack för din kommentar hos mig och ha en fin söndag!/Ingrid

  4. MMS skriver:

    Fin tolkning av temat tycker jag. Man måste verkligen se upp för humlor.

Kommentera

