Nu är det semester

På riktigt.

Idag tillika igår är riktiga slappar dagar.

Igår så bara småplockade jag och tvättade.

Gjorde en supergod pizza till middag.

Idag sov hela familjen länge tror jag gick upp halv 10.

Efter frukost och dusch gick jag ner och handlade.

Nu håller jag på att göra en chokladglass.

Barnen har en kompis här och leker för fulla muggar. Till och med Stora O är med.

Det händer inte så ofta att han är med kompisar.

Igår var det ett tag han var ute annars väljer han oss i första hand.

Jag pratade med doktorn om det men hon såg ingen fara i det.

Socialt umgänge är viktigt tycker jag man lär sig mycket av andra.

Tur att han en lillebror att vara med.

Nu ska jag kolla glassen .

Ha det bra.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

