Idag har vi varit på utflykt.

Efter två så där väder dagar ,vaknade vi till blå himmel.

Fort gjorde vi iordning oss och åkte till badet.

Men när vi kom dit var det mulet. Borta vis kusten såg det fint ut.

Så vi åkte och letade sol och hamnade i Årstahavsbad. Klar blå himmel och lite moln.

P1155[02]_08-07-09

Vi myser på stranden!

P1156[01]_08-07-09Den ända bad pojken i dag.

Vi åkte till Nynäs och åt lunch.

P1346_08-07-09Sen åkte vi hem,vila ett tag och sen åt vi tacos till middag.

Ha det bra!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Idag har vi varit på utflykt.

  1. sanna skriver:

    Hej Vännen Ser att du njuter av semester likt mig… igår var vädret helt ok tom sol på eftermiddagen så familjen badade…
    Ta Hand om dig
    KRAM

Kommentera

