I dag hade jag tänkt att

Städa mellan maskinerna av tvätt.

Men jag har så svårt att komma igång att städa . Imorgon tänker jag gå upp tidigt och sätta igång direkt så det blir gjort.

Dagen idag då har inte varit så innhållsrik .

Jag hittade en gammal skiva med kort på Åh vad det var kul att se…..

IMAG0110
IMAG0002IMAG0047IMAG0025IMAG0003

IMAG0004

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till I dag hade jag tänkt att

  1. sanna skriver:

    Hoppas allt är bra vännen, vad kul att du visste vad det var kite stavas det fick jag höra!!.
    Var jobbar han maken blev eld och lågor!! vill gärna träffa ngn som kan det..
    Men vad söt han är din lillkille jag skulle gifta bort min dotter direkt haha..så får man ju inte säga men gu så söt!!!
    KRAMISAR

  2. Anneli Kaas skriver:

    Åh så små dom är….
    Va kul o se.
    Jag o min blogg vart det inget me….
    vore kul o börja men det blir ju aldrig av…

  3. lairama skriver:

    Städa???
    Jahaja… det kanske man borde ta och göra… nån dag.

Kommentera

