Gick upp ganska tidigt

i morse . Ingen annan var vaken förutom maken som skulle i väg och jobba.

Gjorde kaffe och tittade på morgon tv.

Lugn start med andra ord.

Barnen vaknade starx efter och vi åt frukost.

De är så olika när det gäller frukost, eller matvanor över huvud taget.

Lilla L , är som maken, frukost är inte så viktigt.

Lilla L äter en macka och dricker Oboy., men Stora O han äter yougurt och massor av mackor och oboy.

Resten av dagen äter Lilla L massor med lunch, mellanmål och middag.

Då äter inte Stora O särskilt mycket, mer för att det är ett måste.

Efter frukostsen tänkte jag att Mullemeck parken kanske barnen skulle tycka om.

Men nej, när vi kom dit så tittade dom in genom grinden och sa nä….

Vi åker hem igen.

När vi kom hem stekte jag plättar som lilla L åt upp:)

Jag lyssnade på Katarina Janouch ( stavar hon så?) när hon sommar pratade.

Jätte bra! Jag följer hennes blogg flitigt!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

