En dag på stranden….

blev det idag!

Så härligt.

Vi har en liten strand här i närheten som vi var till.

Det är bra att vara där för Stora O kan gå hem  när han är för rastlös , vilket han blir efter en halv timme.

Skönt att slippa höra , när ska vi gå hem ? Hur mycket är kl var femte minut.

Jag och Lilla l  njöt av solsken och han av bad.

Nu har vi ätit middag och killarna ska ut och spela fotboll.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

