Insekter är temat…

Den här veckan i FototrissP1030448P1030447P1030441I mitt bild arkiv så hade jag dessa humlor.

Den första har suttit på Lilla L ben.

Till hans stora förskräckelse.

Mer utmaningar kan du se här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Insekter är temat…

  1. Ingrid skriver:

    Vilka söta humlor!

    Tack för din kommentar hos mig och ha en fin söndag!/Ingrid

  2. cat skriver:

    Det var fin humletriss:) Jag gillar mest den sista bilden.

  3. christina skriver:

    Söta små humlor!

    /christina

  4. lairama skriver:

    Triss i humlor.
    Förstår att sonen blev rädd… humlebrumm kan klia och svida rejält.
    Vackra är de iallafall och dina bilder är underbra.

Kommentera

