Jobbjobbajobba…

Det låter det! Kom till jobbet imorse …Fick reda på att vi inte hade några barn.

Så det blev andra saker att göra idag! Möte med cheferna , göra namnlappar m.m.

Imorgon ska vi ha föräldramöte med 13 nyfikna föräldrar som ska börja sin förskolekarriär nästa vecka.

Det ska bli kul!

Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva mer!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jobbjobbajobba…

  1. Sanna skriver:

    men vad skönt ändå att hinna fixa massa annat som ska vara klart…
    Är allt bra med dig vännen??
    Här är det fullt ös som vanligt…men just nu lever jag i nuet och tar vara på allt livet är för kort för att inte njutas…
    KRAM

Kommentera

