Fototriss

I dag är Temat Kommunikation. Ett stort  ämne och lite klurigt!

CIMG0628Den här båten tog oss till en ö i thailand.

P1030472Den här båten går till Vaxholmsfästning

P1030432En av Skärgårdsbåtarna

Mer Triss hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fototriss

  1. Jah Hollis skriver:

    Båtar är ofta fina kommunikationsmedel. Synd att man inte kan förstora dina bilder lite.

  2. Erikas Foton :) skriver:

    Hej! Vilka vackra bilder:) Ettan blir min favorit, nog önskar man att man fick vara i thailand nu, särsilt då det regnar här hos mig 😛

  3. Linda skriver:

    Hej på dig!

    Härliga bilder! Trodde för ett ögonblick att du var i thailand.

    Var du på ett utebad för någon vecka sedan. Cykelavstånd från där du bor? Tyckte jag såg dig när jag skulle cykla hem, men var inte säker.

    Och jobbet. Tja, det är ett jobb som jag har redan nu, men som kan bli ett heltidsjobb utan fast tjänst. Det är uppdragsbaserat. Frågan är om jag vågar ta risken samt har råd att få ”lön” mer sällan än nu, men mer pengar när de väl kommer. (Mycket mer än jag tjänar nu). Berättar gärna mer om vi ses eller ett mer slutet forum än det här.

    Tjejerna hälsar från drömmarnas land.

Kommentera

