det har ju varit lite bloggtorka i veckan……

Jag har varit så trött eller helt slut.

På jobbet har det nu börjat 12 stycken 1 åringar .

Huvudet har varit i kaos på kvällarna.

Det är jätte kul med de små och alla är nästan glada över att vara tillsammans med oss.

Framför allt så känns det som att föräldrarna är nöjda och trygga det är huvudsaken.

Här hemma har barnen börjat skolan.

Stora O har stannat kvar ett år i tvåan har nu börjat trean.  Han tycker att det är kul att vara tillbaka med sina  gamla kompisar igen.

Lilla L började i tvåan och trivs som fisken i vattnet.

På hans fridtids har det börjat två nya personal så nu känns det skönt med bra kompident personal.

Stora A har också börjat, han har 5 min till skolan . Hans gamla skola skulle byta lokal till Kungsholmen men de blev inte godkända ,nu får han gå här i Lijeholmen istället.

Så vardagen har kommit i gång i fullfart .

Men det är skönt.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till det har ju varit lite bloggtorka i veckan……

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Oj, 12 1-åringar, jag förstår att du är slut!!!!!!

    Kram

Kommentera

