Rörelse….

Är temat på fotrotriss

P1944_05-05-09P1030497P1030385Mer om RÖRELSE kan du se HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Rörelse….

  1. lilalili skriver:

    Det är härliga bilder i din triss. Den sista blir min favorit! Ha en skön söndag! Kramis

  2. Jah Hollis skriver:

    Fina tolkningar av temat. Synd att bilderna inte är lite större. Går det inte att göra dom större när du lägger in dom eller göra så att man kan klicka upp dom i större format?

  3. Susanna skriver:

    Bra exempel på rörelser. Min favoritbild är den sista – något är på väg in i bild 🙂

  4. Ninni skriver:

    Mysiga rörelsebilder! Vad alla är påhittiga. Jag känner mig trist! :-/

Kommentera

