Dubbel…

Är temat på fototrissen idag!

P1030497P1030533P1030552Mer om fototriss hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dubbel…

  1. Sanna skriver:

    Fina bilder, och vad snygg bloggen har blivit!!!
    Hur mår du med allting?? är det ok ??
    Tar du hand om dig som du ska??
    Låter som en mamma, men sån är jag!!!
    KRAMISAR

  2. princexswe skriver:

    Härlig somrig dubbeltriss. Den röda stugan med de charmiga fönstren blir min favorit.
    http://princexswe.wordpress.com/

  3. Mad World skriver:

    Ser jag dubbelt eller? Första bilden blir min favorit.

  4. annette skriver:

    Snart går ögonen i kors av allt dubbelt jag sett idag, hos Dej blir den första bilden favoriibild!

    Ha en bra dag!

    annette

  5. Ninni skriver:

    Mmmm svampen får min röst här! Kanske lurar du ut mig i svampskogen nu!

  6. Jah Hollis skriver:

    Två kantareller. Det är mer än vad jag hittat i år. Fast jag har ju inte letet så värst. 🙂

Kommentera

