Den här veckan har bara försvunnit.

Från torsdag eftermiddag till fredag kväll var jag på konferens med jobbet.

Jätte roligt och nyttigt.

Vi har kommit fram till spelregler och lie andra saker.

I måndags efter mycket  annons läsning prov körande så slog vi till med en Ford Mondeo.P0658_08-09-09

Det är så skönt att köra en bil som startar och kör utan några problem.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Den här veckan har bara försvunnit.

  1. Lotta skriver:

    Kul med ny bil! Vi har också en Ford. Vår är väl lite sisådär med vissa grejer men den har i alla fall startat då den ska 🙂

  2. Trebarnsmamman skriver:

    Grattis, jättefin…blev genast en hel massa avis 😉
    Vi hade Ford förut (en ford focus) som vi var jättenöjda med!!!! Lotta har en sådan där Ford som är en Seat som är en VW, dvs en lika dan bil som vi har nu fast ändå inte…och de är lite sådär kvalitetsmässigt eftersom de är så tunga men byggda med delar för mindre bilar. Eller vad säger du Lotta 😉

  3. Lotta skriver:

    Trebarnsmamman: Aha! Det är alltså så det ligger till. Det visste jag inte.. 🙂

Kommentera

