Veckan försvann…

Måndag jobb hela dagen…Samtal i skolan med stora O.

Han stannade kvar ett år i tvåan. Och nu är det så bra , i alla fall, nu i början av  terminen.

Tisdag jobb hela dagen , kvälls möte på kvällen.

Onsdag Jobb hela dagen. På kvällen föreläsning på  barnens skola.

Den handlade om Lösningsinriktad  pedagogik.

Vi fick höra hur vi ska se det barnen kan och fokusera på det.

Väldigt bra.

Torsdag. Jobb hela dagen på kvällen var jag hemma hos en granne och hämtade en flytväst .

Stora o åkte med en kompis till landet igår . Han skulle vara där hela helgen men var så ledsen i natt . Vi åker och hämtar honom efter lilla L hockey träning som börjar idag. Nu kom det en snabb upp datering.

Nu väntar melodi krysset ….

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Veckan försvann…

  1. Lairama skriver:

    En hektiskt vecka 🙂
    Hoppas nästa vecka blir bra!

Kommentera

