Så här ser det ut hos mig ….

Är temat i dag på fototriss.

Förra gången såg det ut så här…

Mer om fototriss.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Så här ser det ut hos mig ….

  1. Mad World skriver:

    Det syns ju att det är höst på de fina färgerna.

  2. Ingrid skriver:

    Helt klart är att det är höst hos dig också!

    Tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsättning på söndagen!/Ingrid

  3. Maria Berg skriver:

    Flickan under gatan – skall titta eter den.
    Beklagar det som hänt din kollega.

    Sybd att du inte fick sålt så många bullar.

    MB – som gärna hade sett ut som 80-tal varhje dag, var jätte roligt att återuppleva.

  4. Anni skriver:

    Vad skönt att det var fler än jag som inte hade lust att gå så långt för att fotografera idag! Nog känns det att det är regn o höst när man ser din triss!

  5. Sanna skriver:

    Höst och kallt burr…
    Önskar dig en mysig lördag…
    KRAM

Kommentera

