Jag har några läsare :)

Så vilka är ni ???

Har vi träffats IR?

Hur har du hittat bloggen?

Läser du den ofta?

Svara gärna i kommentars fältet.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag har några läsare :)

  1. Linda skriver:

    Hej!
    Linda här!
    Ja vi har träffats 🙂 Trevligt trevligt, trots bara en träff så kändes det som om vi träffats ofta 🙂
    Jag har blivit inbjuden!
    Jag läser varje gång den uppdateras!(Via bloglovin)
    Kram

  2. lairama skriver:

    Vi har aldrig träffats (fast vem vet… vi kanske har sprungit på varandra i tunnelbanan eller nåt någon gång…)

    Jag kommer inte ihåg hur jag hittade hit… troligtvis genom någon fotoutmaning.

    Jag har dig på bloglovin så jag läser när den uppdateras.

    Ha en trevlig helg.

  3. Johanna skriver:

    Så vilka är ni ???
    Johanna

    Har vi träffats IR?
    Ja, ngn enstaka gång. 😉

    Hur har du hittat bloggen?
    Genom att jag fick adressen av dig.

    Läser du den ofta
    Ngn gång i veckan blir det nog.

  4. Lotta skriver:

    Mig har du aldrig träffat förutom på min blogg såklart 🙂

    Jag smiter förbi här ibland.

Kommentera

