Inställd träning

i innebandyn idag. Stora O har ont i sitt ben , jag hoppas att det inte är allvarligt . Att det bara är ” jag vill inte träna”.

I morse hände det något som inte hänt på länge.

1. Jag bakade bröd.

2. Vi var alla uppe till frukosten.

Helt otroligt.

Riktigt trevligt att alla var samlade ,det händer inte ofta.

Alltid nått med att gå tillbaka till Normaltid.

Annars har det inte hänt så mycket idag.

Tvättat och latat oss. Skön söndag med andra ord.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

