Först hade jag tänkt att inte vara med

I fototriss den här veckan….Men så är det FRUKTIGT som är temat och då tog kameran över .

P1030707P1030709P1030712Så här är mina bidrag..

Mer här om FRUKTIGT

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Först hade jag tänkt att inte vara med

  1. Jah Hollis skriver:

    Tre äpplen på rad. Det är väl en fruktig triss det. 🙂

  2. Det första jag tänkte på var när vi var mindre och skulle ”päppla”
    Äppel, päppel, pyrån, paron …
    Triss är tre och tre äpplen är fruktigt så det räcker. /Margareta

  3. Solvarma Irene skriver:

    Hej! 🙄

    Ja det är gott med äpplen så jag förstår att du är med för att visa denna goda frukt.

    Må fint, önskar Irene 8)

  4. ViDu skriver:

    Äpplen är väldigt tacksamma objekt att fota. Det finns så många olika sorter. Dina ser så goda ut.

  5. veronica-ifokus skriver:

    Ett äpple om dagen är bra för magen =)

  6. anne-lie skriver:

    Spännande skuggor du fått till!

Kommentera

