Det blir en fototriss den här veckan också….

Med tema Porträtt så klart har jag valt de tre som gör mig varm om hjärtat och samtidigt kan göra mig galen:)

Med andra ord mina barn:


P1030331
P1030566CIMG0540.JPGMer bilder finner du på FOTOTRISS

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Det blir en fototriss den här veckan också….

  1. Jah Hollis skriver:

    Fina porträttbilder.
    Jag gillar speciellt luckan i tandraden på den översta. 🙂

  2. ViDu skriver:

    Fina bilder på dina söta barn. Speciellt den första tandlösa filden.

  3. Eva-Marie skriver:

    Förstår precis din formulering ”varm om hjärtat och galen”. Har själv fyra barn. Kram

  4. MMS skriver:

    Fin triss på fina barn! Svårt att välja men den första med tandgluggen är nog snäppet bättre än de andra!

Kommentera

