Hmm..Mina 5 positiva har

inte blivit av så mycket…Men här kommer det för 2 dagar:)

  • Jag har kommit in på en distansutbildning
  • Vi hade ett bra Apt i går på jobbet.
  • Jag hade ett bra utvecklingssamtal igår.
  • Jag har skrivit in på jobbet ang ledighet i jul
  • Jag har lagat en god och enkel  soppa till middag
  • Lilla l har gjort matte läxa och är så duktig
  • vi får nytt köksgolv i morgon
  • Skolan har fått vaccin
  • Stor O mår bra
  • jag mår bra
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Hmm..Mina 5 positiva har

  1. lairama skriver:

    Grattis till utbildningen! vad ska du läsa för något?
    Jag pluggade på distans i flera år… det går jättebra om man har lite disciplin… man är ju så fri också och kan disponera sin tid lite hur man vill.

  2. Lotta skriver:

    Det där låter ju alldeles utmärkt! Fortsätt så 🙂

    Grattis till utbildningen! Vad ska du plugga?

    🙂

Kommentera

