Hantverkare……

Vi har ju som jag skrivit tidigare  haft en mindre vattenskada i köket.

Det skulle stå en vecka utan fläkt, tack och lov.

Veckan gick inget hände , efter 2 veckor kommer de och kollar fukten och det var ok.

Vi ringer imorgon och bestämmer vilken tid vi kan komma på fredag.

1,5 vecka gick och det ringer och säger vi kommer imorgon. Det var i måndags .

På tisdagen kommer han som ska ta ut golvet, på onsdagen kommer han som ska lägga under golvet, han hann inte på en dag, gjorde resten igår.

I dag kom mattläggaren la in golvet och det är jätte fint.

När vi kommer hem är inga socklar eller list gjorda.

Det gör inte matt läggaren det gör bara snickaren och han kommer på tisdag.

Ett jobb som skulle ta 2 veckor har tagit över en månad..

Men på måndag kommer röris och byter blandare …det var den som orsakade olyckan.

På jobbet har vi hantverkare , de borrade i taket och ”råkade” borra hål i ett rör så det rann vatten ner i köket!!!

Oj då vad gör vi u????? Frågade de mig??? *GHAAAA!!!!

 

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

