Nu börjar julen närma sig..

Advents/jul gardiner har jag satt upp i köket.

Till jul byter jag alltid gardiner .

När jag var yngre bytte jag gardiner hela tid.

Höst gardiner, vår gardiner, påsk gardiner, sommar gardiner, jul gardiner.

Helt gardin galen var jag . Men det var bara i köket de andra rummen hade knappt några gardiner alls.

Idag rotade jag igenom linneskåpet och hittade dessa gardiner. Fint blev det tycker jag.

På söndag kommer stjärnan upp.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nu börjar julen närma sig..

  1. lairama skriver:

    Jättefint!!!

Kommentera

