Bokstäver…

Är Temat på FOTOTRISS…

I väntan på användning sitter den på kylskåpet.

På min handled finns de här bostäverna..PÅ Japanska

Min man har barnens initialer på underarmen.

 

Mer bokstäver hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Bokstäver…

  1. Znogge skriver:

    Den första bilden blir min favorit! Här är körkortet nämligen precis avklarat så nu lägger vi undan den skylten!

  2. ormbunke skriver:

    Bra omväxlande bilder. Häftiga bilder på din man.Tack för titten hos mig. Anita

  3. Anni skriver:

    Oj, vad gör mannen om barnen byter efternamn när de gifter sig? Antar att C står för efternamnet eftersom de alla har det…

  4. Photos by Storm skriver:

    Evighetsbokstäver på de två sista bilderna. Övningsskylten kommer däremot att bli inaktuell hos er/Lis

  5. ViDu skriver:

    Tack för att du tittade in till mig. Gillar din triss. Övningsskylten blir favorit. Hoppas att det går bra.

  6. lairama skriver:

    Vad spännande med bokstäverna på handleden… blir nyfiken på vad det står.
    Jag har en massa funderingar på hur jag ska kunna tatuera in mina barn på ett snyggt sätt. Din mans tatuering var lite ovanlig. Snyggt.

    Fina bilder allihop. Den översta skulle jag behöva 🙂

    Ha det bra!

  7. Jah Hollis skriver:

    Och vad står det då på dina handled.
    En sukiyaki med sake? 🙂

  8. mistel76 skriver:

    Ettan påminner mig om en tid för länge sen när man var ute och for i trafiken med skylten hängandes där bak 🙂

Kommentera

