Swich!

Så är den här dagen nästan slut.

Började dagen med försening i tunnelbanan.

Jag fick sitta och läsa min bok lite extra .

Sen var det nätverk på jobbet. Kul att sitta och prata och reflektera.

När jag kom tillbaka till jobbet åt jag lunch och pratade med köksan som sa att spisen inte funkade.

Ringde min vän i nöden på BTH bygg och han skickade dit killar. Hmm…spisen hade ingen sladd.

Satt vid datan en stund och kollade på ett jul schema.

Sen var det besiktning av om byggnaden som är färdig .

Kl 15.00 var det läkar tid för Stora O . Jag behövde ett recept fast jag fick inget.

Ska prata med skolläkaren i morgon.

Nu har vi ätit middag, och jag tänker inte göra mer  idag .

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

