triss i triss…

är temat för foto triss idag.

Mer om fototriss här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till triss i triss…

  1. issi/Lena skriver:

    Fina trissar. Rosorna blir min favorit. Lena/isis

  2. cat skriver:

    Vackert med tre vita rosor:)

  3. Barbro S skriver:

    Fint med ljus och rosor i trissen, vitt är vackert. Härligt med snö i bloggen, önskar vi fick lite på marken också :).

  4. Artlover skriver:

    En klassiskt tema på tre i trissen. Kanske skulle den inte vara så förutsägbar. Lite mer spänning skulle det ha varit. Rosorna var finast. Tack för din kommentar:-) Hur har du fått snö på bloggen?
    Hade fint:-)

  5. …här var det en skön julkänsla!
    Härligt!
    Rosorna var vackrast…

  6. Solvarma Irene skriver:

    Hej!

    Ljus, ljus och rosor, alla goda ting är tre.

    Må fint, önskar Irene

  7. Jah Hollis skriver:

    Trevlig triss så här i decembermörkret.

Kommentera

