Glitter är temat…

På Foto triss idag.

Det är den näst sista för det här året.

Lilla L`s ögon glittrar härligt!

Vår Stjärna i köksfönstret glittrar fint.

En kula är framme.

Med glitter på.

Mer glitter kan du se HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Glitter är temat…

  1. Pialotta skriver:

    Mmmmmmmmmmmmmmmmmm.. bilden på de ögonen så himla vackra och pillemariska;-)

  2. anne-lie skriver:

    Inte undra på att man glittrar när man tappar en tand;-))

  3. Jah Hollis skriver:

    Fina glitterbilder, speciellt barnet som tappat framtanden. 🙂

  4. Sanna skriver:

    Vilka kanonfina bilder och ögonen glittrade helt underbart
    KRAMISAR

  5. carolynUSA skriver:

    Beautiful glitter photos!

  6. Shannara skriver:

    Underbara glittrande ögon!!!

  7. Ping: Glitter.. « Miloa’s

Kommentera

