Tillsammans

är ett bra tema på fototrissen den här veckan. Jag verkligen älskar ordet tillsammans ,jag använder det mycket i mitt jobb.

Passar utmärkt så här några agar innan jul.

De två översta bilderna är från skansen för några år sen.

Bilden längst ner är tagen utenför Biblioteket vid Odenplan.

Mer tillsammans finns här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Tillsammans

  1. ViDu skriver:

    Mittenbilden passar jättebra i veckans tema. Mer tillsammans än så här kan man inte vara. God Jul.

  2. Nukke skriver:

    Mittenbilden är så söt !!!!!

  3. ….gillar mitten bilden i din triss bäst….
    de ser ut att ha det varmt å mysigt tillsammans!

  4. Mad World skriver:

    Fina bilder allihop, och visst är de tillsammans. Gillar nog mittenbilden mest, de är verkligen nära tillsammans.

  5. Erik "Semlan" skriver:

    Skön gruppkänsla och närhet i mittenfotot. Tillsammans är ett sätt att finnas till. 😉 Väljer ditt andra foto i denna triss. Ha en riktigt God Jul!

  6. Kullagulla skriver:

    Vilken härlig fototriss. Bra tolkning. Jag önskar dig en riktigt god jul.

  7. Lotta skriver:

    Ja men visst är det ett fint ord! Det tycker jag också. Fina bilder!

    God jul!

  8. Solvarma Irene skriver:

    Hej!

    Ja oxå djuren vill vara tillsammans.

    Må fint, önskar Irene

  9. V.I.C.K.I.S. skriver:

    Jättefina tillsammans bilder, särskilt den i mitten. God Jul!

  10. Helena Kulle skriver:

    Haha, så söta lemurerna är, ser ut som om dom leker ”tåg” sitter fint på rad.
    Ha en fin söndag och God Jul!
    /Helena

  11. Shannara skriver:

    ju mer vi är tillsammans… Jag blev kär i din mittenbild!

  12. Jah Hollis skriver:

    Fina trissbilder.
    Speciellt då mittbilden. Kan det bli mer tillsammans? 🙂

Kommentera

