Måndag igen då..

2 dagar kvar innan julafton.

De mindre barnen här hemma börjar känna av att det är på gång.

Önskningarna haglar från båda två, så söta.

Dagen före julafton förra året såg det ut så här:

Lilla L fick maginfluensa och var så dålig.

Var tack och lov var han bättre dagen efter.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Måndag igen då..

  1. Lotta skriver:

    Usch å fy för maginfluensa. Här florerar den nu. Förra året var vi friska allihopa över jul men året innan det var det maginfluensa här hela jullovet 😦

Kommentera

